lauantai 29. syyskuuta 2012

I've been working hard so long








Noniin pitkästä aikaa! Oon ollu ihan kuollut viimeiset kaks viikkoa. Tämä viikko oli koeviikko ja edellinen puoliksi koeviikko. Lisäksi asiaa ei ole yhtään helpottanut treenit ja mun reisi jolle oon onnistunu tekemään jotain ja se on ollut tosi kipeä viimeiset kolme viikkoa, enkä ole pystynyt treenaamaan täysillä.
No mutta kuitenkin. Oltiin Reginan kanssa laivalla kaksi viikkoa sitten (onko siitäkin niin pitkä aika jo?!?) ja sain vihdoin omakseni Moschinon Pink Bouquetin. Se oli nimittäin laivalla kymmenisen euroa halvempi.
Nyt oon Reginalla tän viikonlopun viettämässä sen synttäreitä. Oltiin aamulla tosi reippaita ja käytiin lenkillä. Seuraavaks syödään ja lähetään katsomaan Magic Mikea.
Yritän nyt tosiaan parantaa tapani ja postata taas useammin, kun ei ole kokeita ja ensi viikollakaan ei ole koulua ollenkaan, kun on TET. Minä menen Aschanin Skanssiin töihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti