maanantai 4. helmikuuta 2013

Saying if you see this girl can you tell her where I am








Pakko sanoo heti alkuun, että mulla oli taas Liinan kanssa tosi kiva viikonloppu! En selviäis ilman häntä! 
Perjantaina tehtiin äidin kanssa sushia. Tehtiin katkarapu-, surimi- ja lohitäytteillä. Mun suosikki oli katkarapu. Lauantaina käytiin äidin kanssa päivällä Skanssissa ja iltapäivällä lähdin keskustaan tarkoituksena ekaks nähdä Maria ja hakea leffaliput ja sitten mennä syömään ja Liina ilmestyis sinne ja sitte leffaan. Näin ei nyt ihan tapahtunutkaan ku Liina oli varannu meiän liput väärälle päivälle. XD Piti sitte kattoo uudet paikat ja siihen myöhäsempään aikaan ei ollut enää, joten todettiin, että otetaan liput puolen tunnin päästä alkavaan. Soitettiin sitte Liinalle, että nyt on plan B. Me mentiin Marian kanssa Robert'siin odottamaan Liinaa ja Maria söi caesarsalaatin. Onneksi mä olin syöny vähän tuntia ennen ja Liina tuli tuttujen luota ja oli syöny, joten syömisen väliin jättäminen ei sitte haitannu niin paljon. Ja tosiaan oltiin katsomassa se Unelmien pelikirja. Ihan hyvä se oli, mutta en olis pitäny siitä yhtään niin paljon jos siinä ei olis ollu Jennifer Lawrencea. Vähän se oli osittain sekava kun kaikki vähän välii vaan huusi päällekkäin.
Liina tuli meille leffan jälkeen yöks ja pidettiin vähän girls nightii ja katottiin Gossip Girliä melkeen koko yö ja sitte tietysti juteltiin kaikkea. Sunnuntaina meiän oli pakko tehä nopeesti se yks esitelmä ja siitä tuli kyllä aikast huono ku ei jaksettu keskittyy sitten pätkän vertaa... Käytiin myös ulkona koirien kanssa ja sitte katsottiin vielä meillä pari jaksoa GG:tä.
Liina lähti seitsemän aikaan ku mun piti ruveta lähtemään treeneihin. Treenit meni mun kohdalla ihan hyvin, paitsi hyppyjen kohdalla... En saanu jalkoja yhtään auki.
Nyt pitäis vähän lukea ranskaa ku on se koe tulossa. C'est pas chouette! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti